13 Nisan 2019 Cumartesi

Ahiyan - Sabır Taşı Yayınlandı | Türkçe Rap



Ahiyan dinleyicilerinin uzun süredir beklediği 'Sabır Taşı'  Basemode youtube kanalından 12 Nisan'da yayınlandı. Şarkı 3 dakika 30 saniye uzunluğunda. Spotify ve Apple Music üzerinden de ulaşabilirsiniz.

Şarkının söz ve müziği Ahiyan'a, düzenlemesi Da Poet'e, mix-mastering işlemleri ise Buğra Kunt'a ait. Ortada bir klip var diyemeyiz ama gariptir ki, klip yönetmeni, görüntü yönetmeni gibi isimler paylaşılmış. Yönetmen, Can Erdoğant ve Fuzule Tezcan, görüntü yönetmeni ise Sertan Özcan. Yapım olarak RoughCut İstanbul karşımıza çıkıyor.

İsterseniz uzatmadan şarkıya geçelim. Düşüncelerinizi yorum olarak bizlerle ve tüm okuyucularımızla paylaşmayı unutmayın. Haberi paylaşarak şarkının ve bizim daha fazla insana ulaşmamıza yardımcı olabilirsiniz. İyi dinlemeler.


Önceki Yazı
Sonraki Yazı

4 yorum :

  1. İlk defa duyuyorum şarkıcıyı da şarkıyı da.Dinledim,fena değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok beğendim büyük bir patlama bekliyorum bu şarkıdan :)

      Sil
  2. Bir ara saçma sapan diye bir parça ona benzettim ben hoş olmuş

    YanıtlaSil