24 Nisan 2019 Çarşamba

Joker ve Tepki Olayı

joker tepki, joker tepki eskişehir, joker tepki olayı


Son dönemlerde aralarında problemler olan, Joker ve Tepki Eskişehir'de bir araya geldi. Olayın aslını henüz net olarak bilmiyoruz ve elimizde net bir bilgi yok ama iddialar şu şekilde:

1- Mob, turne için Eskişehir'deydi ve Joker sahne aldıkları mekanın çok yakınında bir kafe de instagram üzerinden hikaye paylaşıp konumunu attı. Mob grubu, Joker'in olduğu mekanı basıp, dışarı çıkartıp konuştular ve Joker özür diledi. Söylediğimiz gibi sadece iddialar üzerine konuşuyoruz, herhangi bir gerçeklik payı henüz var diyemeyiz.

2- Joker, Mob'nin sahne alacağı mekanın yakınlarında bir kafe de instagram üzerinden hikaye attı ve bir nevi ben burdayım demiş oldu. Olayın ardından Tepki'de, Joker'in paylaşım yaptığı mekanı dışarıdan çekerek bir karşı hareket yaptı. Daha sonra ikili bir araya gelerek konuştu ve problemi hallettiler, hikayeler de silinmiş oldu.

Not: İkilinin konuştuğuna dair net bir bilgiye sahip olsak da, ne konuştukları hakkında kesin bir şey söyleyemiyoruz. Taraflardan herhangi bir açıklama bekliyoruz. Olay aydınlandıkça haberi güncellemeye devam edicez, takip etmeye devam edin.

23 Nisan 2019 Salı

Agoni Zararlıyım Yayınlandı | Türkçe Rap

Özellikle melankolik rap severlerin takip ettiği, sesiyle ve sözleriyle kendine özgü tarzı olan Agoni, Zararlıyım isimli bir parça yayınladı. Şarkıya Agoni Offical youtube kanalından, Spotify ve Apple music üzerinden ulaşabilirsiniz. Şarkı toplamda 2 dakika 24 saniye.

Söz, vokal, mix ve mastering işlemleri Agoni'ye ait. Stüdyo olarak Huzur Evi Kayıt kullanılmış. Beat hakkında bir bilgi paylaşılmamış. Özellikle bu parçayla Agoni'nin nakaratlar da kendini geliştirdiğini söyleyebiliriz. Kendisinden çok daha kaliteli işler bekliyoruz, potansiyeline inancımız sonsuz.

İsterseniz uzatmadan şarkıya geçelim. Düşüncelerinizi yorum kısmından bizlerle ve diğer okuyucularımızla paylaşmayı unutmayın. Haberi paylaşarak şarkının ve bizim daha fazla insana ulaşmamıza yardımcı olabilirsiniz. İyi dinlemeler.


21 Nisan 2019 Pazar

Natal x Glob - Korkmasam Da Yayınlandı | Türkçe Rap

Natal x Glob'un iş birliği yaptığı 'Korkmasam Da' parçası Epidemik youtube kanalından yayınlandı. Şarkıya spotify ve apple music üzerinden de ulaşabilirsiniz. Toplam da 3 dakika 1 saniye olan parçayı biz çok başarılı bulduk.

Şarkının sözleri ve vokali Natal'a aitken, altyapı da Glob imzası var. Kayıt olarak ise 'BiStüdyo' kullanılmış. Mix-mastering işlemleri Buğra Kunt'a ait. Parçanın görselinde ise yine Glob'un imzası var. Dilerseniz uzatmadan parçaya geçelim.

Şarkı hakkında düşüncelerinizi yorum kısmından bizimle ve diğer okuyucularımızla paylaşmayı unutmayın. Bu haberi paylaşarak şarkının ve bizim daha fazla insana ulaşmamıza yardımcı olabilirsiniz. İyi dinlemeler.


18 Nisan 2019 Perşembe

Sagopa Kajmer Özel Rap Yayınına Davetlisiniz | İlker Öksüz


İki Sagocu tek yayında buluşuyor! DLive'da Objektif Rap ve Türkçe Rap Holiganları medya sponsorluğunda yayınlarını gerçekleştiren "TürkRapTV" ile partner DLive yayıncısı "AlpiReyiz" in konuk olarak katıldığı Sagopa Kajmere dair merak edilenlerin konuşulacağı, Canlı Sagopa Kajmer Coverlarının seslendirileceği yayın 18.04.2019 da dlive.tv/turkraptv kanalında yayınlacak. Hâlâ Dlive üyeliğiniz yoksa, ücretsiz kayıt olup bu kanalı takip edin ve olacakları izleyin.
İlerleyen zamanlarda tanınmış MClerin de konuk olacağı bu kanalda sizleri de görmekten memnuniyet duyarız.

Ayrıca yayın tekrarı, youtube.com/ritmikasit adresine yüklenecektir. Canlı yayını kaçıranlar tekrarını oradan izleyebilir.

16 Nisan 2019 Salı

Underground Mc Arkadaşların Dikkatine !!



UNDERGROUND MCLERE MÜJDE!

DLive Canlı Yayın Platformunda yeni bir kanal açıldı!
Türk Rap TV.

Bu kanal, hafta içi her sabah saat 09:00 – 14:00 arası canlı olarak Türkçe Rap yayınları gerçekleştiriyor. Ayrıca, akşamları ünlü sürpriz konuklar ile yayın gerçekleştirebilmek için çalışmalara çoktan başladı.

Kanalın kurucusu ve yayıncısı olan İlker Öksüz, amaçlarını şöyle anlatıyor;

“ Ben bu kanalı tek başıma kurdum, bir ekiple sürdürüyorum. Kanalın gelişimi hızlı bir şekilde sürüyor ve Dlive’ın başarılı partner yayıncıları da ciddi bir şekilde destek veriyor. Bu güzel ortamı, az ya da orta ünlü olarak tanımladığımız underground MC’lerin konuklukları ile taçlandırmak için hazırız. Bu hususta bize destek olan ilk sponsorumuz objektifrap.blogspot.com ‘a ve projeyi duyduğu ilk anda bir saniye bile düşünmeden sponsorluk sağlayan Türkçe RapHoliganları’na buradan teşekkürlerimi sunuyorum. Birlikte güzel işler başaracağız”

DLive Nedir?

DLive, Kasım 2017’de kurulan, hızlı bir şekilde gelişen bir canlı yayın platformudur. Doğru kararlar ve yatırımlarla şimdiden parlamaya başladı bile. Son transferinin PewDiePie olmasından açıkça anlayabiliriz bunu.
Kayıt olmak ücretsiz, hatta yayın izlediniz diye üstüne para da veriyorlar!

DLive’da, siz yayın izledikçe ve yayın chatinde aktif oldukça yüklenen sandıklar var. Sandıklar dolduğunda sallanıyor, tıklıyorsunuz ve içinde 1,2,3… miktarı sizin şansınıza bağlı olarak Lino (DLive) çıkıyor. Bu linoları ister biriktirin, ister izlediğiniz yayıncıya bağışlayın, size kalmış.   Linolar belli bir sınıra ulaştığı zaman nakit para olarak çekebiliyorsunuz.

O HALDE NE YAPMALIYIZ?

Öncelikle, yaptığı işlere güvenen underground mclerin  instagram: ritmikasit  hesabına,  bir selam verip, çalışmalarından bir kaç örnek atması ile canlı yayında yer alması olasıdır. Sesli, görüntülü. Nasıl isterse.

Tüm bunlardan önce tabi bir DLive hesabı açarak kanalı takip etmeliyiz. İzleyici- dinleyici ayırt etmeden hepimiz kanalı takip edelim. Unutmayın, bugün takip etmeseniz bile yarın sevdiğiniz mc o kanala sürpriz konuk olarak geldiğinde zaten takip edeceksiniz.

Not: OBS kullanmayı ve yayın yapmayı bilen, bu kanalda düzenli yayın yapmak isteyen arkadaşlar da aynı instagram hesabıyla iletişime geçsinler.

UNDERGROUND İÇİN DESTEK VAKTİ!

Yazar : İlker Öksüz
İletişim: Ritmik Asit

15 Nisan 2019 Pazartesi

Enes Alper Röportajı | Objektif Röportajlar #2
enes alper, röportaj, enes alper röportajı, objektif rap, rap, melankolik rap


1- Öncelikle teşekkür ederiz röportaj için. Klasik bi soruyla başlayalım. Enes Alper kimdir ? Kendinden biraz bahseder misin ?

25 yaşında psikolojik sağlığı konusunda ciddi sorunlar yaşayan, 7/24 huzursuz biri. İmkansızlıklar içinde kaliteli rap yapabileceği bir ortam hazırlamaya çalışıyor. Üstünde dinleyici ve aile baskısı var, gelecek kaygısını da unutmamak gerek.Yaşadığı mide bulantısı ve psikolojik tehditlerden dolayı işi bıraktı şuan herhangi bir geliri yok zaten bir gideri de yok.Yok da yok bu böyle uzar gider. Son olarak, her gün kendine ufakta olsa gelişim katan insanların gerçek yüzünü seneler öncesinden gören güvensiz ama bir o kadar da insanoğlunun arasında ki huzuru arayan genç bir yaşayan ölü.

2- Joker'e göndermelerde bulundun, diss olarak algılandı. Bu konu hakkında bir şeyler söylemek ister misin ?

Joker'e diss atmadım. Dinledikleri parçanın ilk 2 kıtası, yıllar boyu Joker'in yaptıklarını kendi beyin süzgecimden geçirerek yanlış şeyleri biriktiriyordum. En sonunda 2 kıtalık bir gönderme yaptım. Gönderme ise Joker vs Mob olaylarının başladığı sırada kendimi tutamamamdan kaynaklı.O çıkan parçayı diss sanan kitle, günah keçisini diss sanan kitleyle aynı. Ne desen boş yani ama ille de Joker'e neden '' gönderme '' yaptığımı merak eden varsa facebook'da 30k takipçisi olan Enes Alper Küpşen hesabını bulup profile girsinler direk karşılarına uzun bir açıklama çıkacak.

3- Bir çok rapçiden hızlı üretiyorsun ve cidden zor bir iş. Bunun bir sırrı var mı ?

Sır demeyelim ama hayatı ve olayları iyi analiz ederseniz her şey çok kolaylaşıyor. Birincisi yaşanmışlık fazla. O kadar yaşanmışlık anlatmama rağmen yüzde 20'sini yazmışım.Daha yüzde 80'i duruyor. Abinle kavga ediyorsun, Biraz Konuşalım isimli parça yazıyorsun. Babanla kavga ediyorsun, Son Çöküş isimli parçayı yayınlıyorsun. Bunun yanında iyi gözlem yapabilmek var. Dolmuşa biniyorsun, insanların surat ifadeleri huzursuz.Taksiye biniyorsun, taksici sana bir şeyler anlatıyor. Bir de işin tekniğini çözmek var tabi. Hepsi bir araya gelince parça yazmak o kadar da zor değil. Tabi tecrübeyle sabit. 13 sene oldu. Şuan bana 10 tane beat gelse, profesyonel böyle kabinli mabinli mixini Can Volkan'ın yaptığı parçaları çıkarmak 3 günümü alır. Tabi ne bende profesyonel stüdyo var ne de Can Volkan gibi prodüksiyon ustası bir dehanın hakkını verebilecek maddi imkan. 

4- Yeniden rape başladığın güne dönseydin neyi farklı yapardın ?

Acımasızlığa devam ederdim. Çünkü şuan içimde olan duygusallık, insan sevgisi, dünyayı değiştirmiyor. Yeterli parayı kazanıp yeteri kadar göz önünde bulunan önemli bir insan olduğun zaman dünyayı değiştirmek daha kolay .En azından yaşadığın ülkeyi, olmadı şehrini, olmadı çevreni.  

5- İlginç bir sahne ya da stüdyo anın var mı ?

Sakat Bırakırım Part 5'i 1 saatlik bir otobüs yolculuğunda yazdım stüdyoya giderken. Stüdyo dediğim de bir mikrofon bir bilgisayar yalıtım falan hak getire ve salonda duruyor. Salonda da 20 kişi toplanmış (her gün olan bir şeydi) birbiriyle muhabbet ediyor ve o ortamda kayıt alıyorum. Parça patladı gitti. İlerleyen zamanda savaşı bitirdiğimizde kaldırdım.

6- Senin için özel olan, favori bir parçan var mı ?

Görünen köy.

7- Berat Dağ isimli arkadaşımızın sorusu: Vice ile neden yollarını ayırdın ? 

Bizim öyle görünür de alevli bir küslüğümüz hiddetli bir kavgamız yoktu. Sadece 10 yılını, otobüslerde 1 saat, 2 saat yol geçirmiş biri olarak artık yorgunluk vardı ve oturduğum yerden kayıt almak istiyordum. Bu kadar. İlerleyen zamanlarda da mesafe sebebiyle parça yapamamaya görüşememeye başlamıştık stüdyoları da ayırdık bu yani pek bir şey yok.

8- İlker Sezvan isimli arkadaşımızın sorusu: Kendimi geliştirmek için ne yapabilirim ?  Önerilerin var mı ? 

Önce 2012 13 14 15 bu senelerde yapılan Türkçe Rap şarkılarını algılarını açarak iyice dinle ve çok iyi analiz et. Sonra Hopsin ve Technine dinle analiz et. Sonra da dünya çapında tutmuş bütün sanatçıların bütün şarkılarını flowlarını anlamaya çalış. Ve sakın üniversite hayatını bitirmeden bu işi kendine hobi yapma, öyle kalmıyor hayatın oluyor.

9- Ahmet Parlak isimli arkadaşımızın sorusu: PMC, Batarya gibi bir oluşumdan teklif aldın mı ? Ya da en azından teklif gelseydi düşünürdüm dediğin bir oluşum var mı ?

Aaa şu stüdyo teklif etti diye havalara uçmazdım. Zaten 2017'den sonra rap dinlemeye başlamış kitle bana söverken, onların ders çalışırken Annelerinin zihin açıklığı versin diye portakal soyup meyve tabağı hazırladıkları sırada 4 sene boyunca gündemden inmedim sayısız konser verdim. Ama şuan ne beat ne kayıt ne mix hiç bir imkan yok. Herhangi birisi teklif ederse direkt kabul ederim. Şuan imkansızlıklarla boğuşuyorum.

10- Son olarak okuyucularımıza ve rap dinleyicisine bir şey söylemek ister misin ? 

Kimsenin ne yaşadığını bilmeden, bir şeyi neden yaptığını araştırmadan yorum yapmayın. Herkes benim kadar güçlü olacak diye bir kaide yok, insanları üzmeyin. Onun yerine o 2 saniye de daha derin bir nefes alın, vücudunuza oksijen girer bir boka yararsınız. Genel konuşmuyorum, kanser diye adlandırdığımız ergenlere bu yorumum. Geri kalanınızı seviyorum, iyi niyetli güzel insanlar. Sevgiler.

Son olarak kendisine tekrardan çok teşekkür ediyorum bizi kırmadığı için. Yolunda da başarılar diliyorum. Bence kendini geliştiren bir mc, umarım istediği yerlere gelir. Sosyal medya hesaplarını da aşağıya bırakıyorum, isteyenler takip edip, destek olabilir.

İnstagram: Enes Alper
Youtube: 12/8 Records
Facebook: Enes Alper
Dipnot | Underground Destek #3 | Mini Soru Cevap


Bazı işler vardır, neden bu kadar talep gördüğüne anlam veremezsiniz, bazı işler vardır, nasıl olur da keşfedilmez diye sormadan edemezsiniz. Bugün nasıl olur da keşfedilmez dediğimiz bir isim misafir edicez yazımızda. Namı-diğer Dipnot.

Öncelikle şarkısını dinler dinlemez kendisine ulaştım, yayınlamak için izin aldım ve çok ufak bir soru cevap yaptık kendisiyle. Kırmadığı için buradan tekrardan teşekkür ediyorum. Soruları da hemen sizinle paylaşmak istiyorum yazının başında, doğru tanıtmak adına.

1- Dipnot kimdir ?

1993, İstanbul/Beyoğlu doğumlu, fotoğrafçılık ve kameramanlık mezunu, fakat; 5 senedir özel eğitim öğretmenliği yapan, hiphop ile çocukluğundan beri haşır neşir, yaklaşık 13 senedir yazıp söyleyen, rap müzik ile bir şeyleri değiştirmek adına üretim yapan kimse :) ve bir kedi babası. :)

2- Peki rap müzikle bu kadar uzun süredir ilgilenmeni sağlayan şey nedir ? Senin için ne ifade ediyor ?

Dönem dönem değişiyor. Aslında 2013 sonrası yukarıda bahsettiğim gibi ''birşeyleri değiştirmek adına üretim yapmak'' benim şiarım oldu. Öyle de devam ediyor, edecek. Akabinde benim için ne ifade ettiği de belirginleşiyor.

3- Rap müziğe yoğun bir ilgi var, yeni başlayacak arkadaşlara bir şeyler söylemek ister misin ?

Rap müzikten ziyade herhangi bir sanat ile uğraşacak arkadaşlar kesinlikle okumalı. Ne için ürettiklerini kafalarında oturtmalılar. Elbet iyi bir dinleyici olmak, iyi bir okuyucu olmanın da önünü açacaktır.

Mini soru cevabımız bu kadardı arkadaşlar.

Rap kültürünün içinde, cidden kültürü aşağı seviyelere çeken çok insan var ve bu işi prestij kazanmak adına yaptıklarını düşünüyorum. Ama Dipnot'u dinlerken cidden kaliteli işler yaptığını, hissiyatı ya da düşünceyi size verebildiğini göreceksiniz.

Yıllarca dışlanmış ya da destek görmemiş bir sanat olan rap müzik, bugün yer altından çok değerli insanlar çıkartıyor. Bir ülke de sanat yoksa, çok büyük bir eksiklik vardır. Atatürk'ün o meşhur sözü gelmiştir aklınıza.

Bu yüzden bu işi underground olarak yapan insanlara destek vermemiz gerektiğini düşünüyorum. Bende elimden geldiğince sizinle tanıştırıyorum değerli arkadaşları. Aşağıya bir şarkı bırakıcam ordan dinleyebilir, youtube kanalına abone olabilir ve sizde destek verebilirsiniz arkadaşlar.

Bu arada çok kararsız kaldım hangi parçasını yayınlayayım diye, tavsiyem diğer şarkılarına da göz atmanızdır. Pişman olmazsınız.

İnstagram: Dipnot34





14 Nisan 2019 Pazar

Ati242 - Çavo Yayınlandı | Türkçe Rap


PMC oluşumu altında ismini duyurmaya başlayan Ati242'nin Çavo şarkısı 4 saat önce PMC youtube kanalı üzerinden yayınlandı. İsteyenler parçaya spotify üzerinden de ulaşabilir. Patron dinleyicilerinin zaten tanıdığı bir isim Ati242.

Şarkının sözleri Ati242'e aitken, altyapı müziği ve mix-mastering işlemleri daha önce de beraber çalıştığı Astral'a ait. Şarkı 3 dakika 58 saniye uzunluğunda. Bu parçayla daha büyük kitlelere kendini tanıtacağını düşünüyorum. Dilerseniz uzatmadan şarkıya geçelim.

Düşüncelerinizi yorum kısmından bizimle ve diğer okuyucularımızla paylaşmayı unutmayın. Bu haberi paylaşarak şarkının ve bizim daha fazla insana ulaşmamıza yardımcı olabilirsiniz. İyi dinlemeler.


13 Nisan 2019 Cumartesi

Ahiyan - Sabır Taşı Yayınlandı | Türkçe Rap


Ahiyan dinleyicilerinin uzun süredir beklediği 'Sabır Taşı'  Basemode youtube kanalından 12 Nisan'da yayınlandı. Şarkı 3 dakika 30 saniye uzunluğunda. Spotify ve Apple Music üzerinden de ulaşabilirsiniz.

Şarkının söz ve müziği Ahiyan'a, düzenlemesi Da Poet'e, mix-mastering işlemleri ise Buğra Kunt'a ait. Ortada bir klip var diyemeyiz ama gariptir ki, klip yönetmeni, görüntü yönetmeni gibi isimler paylaşılmış. Yönetmen, Can Erdoğant ve Fuzule Tezcan, görüntü yönetmeni ise Sertan Özcan. Yapım olarak RoughCut İstanbul karşımıza çıkıyor.

İsterseniz uzatmadan şarkıya geçelim. Düşüncelerinizi yorum olarak bizlerle ve tüm okuyucularımızla paylaşmayı unutmayın. Haberi paylaşarak şarkının ve bizim daha fazla insana ulaşmamıza yardımcı olabilirsiniz. İyi dinlemeler.


Nova - Kükre Yayınlandı | Türkçe Rap


Geçenlerde yayınlanacağını duyurduğumuz, Nova'nın Batarya Company etiketiyle paylaşılan teklisi 'Kükre' yayınlandı. 4 dakika 32 saniye uzunluğunda ki parçaya Batarya Company youtube kanalı üzerinden ulaşabilirsiniz.

Batarya Company uzun bir süre yoktu, şimdi ard arda işler çıkaracak gibi duruyor. Şarkının altyapı müziği ve video düzenlemeleri Can Odabaşı'na ait. Şarkının düzenlemesinde ise Allame ismi karşımıza çıkıyor.

İsterseniz uzatmadan şarkıya geçelim, düşüncelerinizi yorum olarak bizlerle ve okuyucularımızla paylaşmayı unutmayın. Haberi paylaşarak şarkının ve bizim daha fazla insana ulaşmamıza yardımcı olabilirsiniz. İyi dinlemeler.


12 Nisan 2019 Cuma

Oldschool Severlere 10 Oldschool Parça | Türkçe Rap


Hak verirsiniz ki liste de olmayı hakeden çok parça var, alamadıklarım için kusura bakmayın.

Alfabetik sıraya göre sıralanmıştır.

1. Allame - Fare Kapanı


2. A.P.O - Hırsız Var



3. Ceza ft. Sagopa K. - Neyim Var Ki



4. Hidra - Türkçe Rap



5. Mode XL - Düzmece



6. Norm Ender ft. Norm Erman - Rap Dersi



7. Sansar Salvo & Pit10 - Öldür Yada Öl



8. Sansar Salvo ft. Şehinşah - Duygusal Olmaya Gerek Yok



9. Şanışer & Bela - Bir Rapi Ver Bana



10. Şehinşah - Hiphop Okulu



Bir sonra ki listede olması gerekiyor dediklerinizi yorumlara bırakabilirsiniz.

İyi dinlemeler.



Joker - Günah Keçisi Yayınlandı

Geçtiğimiz günlerde facebook üzerinden duyurusunu yaptığımız, 'Günah Keçisi' parçası bugün yayınlandı. Şarkıyı sadece youtube üzerinden dinleyebilirsiniz, diğer platformlarda paylaşılmadı henüz. Anladığım kadarıyla paylaşılmayacak da. Son parçaların aksine diss değil battle bir parça.

Söz, müzik, mix-mastering Joker'e ait. Stüdyo olarak Joker'in kendi stüdyosu olan Hiphopjobz kullanılmış. Şarkı 4 dakika 3 saniye uzunluğunda. Youtuberlar da bu sefer payını almış gibi duruyor. Dilerseniz hemen parçayı dinleyelim.

Siz ne düşünüyorsunuz devamı gelir mi bu atışmaların yoksa gelecek diğer parçaların öncesinde bir pr çalışması mı ? Haberi paylaşarak daha fazla insana ulaşmasına yardımcı olabilirsiniz.



Desir - Çizik | Underground Destek #2
desir çizik, rap, türkçe rap, underground, objektif rap

Arkadaşlar bildiğiniz gibi çok bilinmeyen parçaları ve mcleri sizlerle buluşturuyoruz. Desir'in Çizik parçası da bunlardan biri. Yayınlanma tarihi 11.01.2019 ve tıklanma sayısı 10.000. Desir - Çizik remix ise video kliple beraber gelecek.

Bence çok daha fazlasını hakediyor ve ileri de ismini çok duyacağımız bir mc olacak. Desir, Jolly Joker gibi kaliteli mekanlar da misafir sanatçı olarak sahne alan bir rapçi. No.1, Allame, Şanışer, Sokrat ST gibi bir çok değerli rapçilerle de aynı sahneyi paylaşmışlığı var. .

Objektif rap olarak sizlerle tanıştırmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Sizde yorumlarınızı bizimle paylaşabilirsiniz. Kendi parçalarının yayınlanmasını isteyen arkadaşlar, iletişim yoluyla bize ulaşabilir. Şarkıyı buraya bırakıyorum iyi dinlemeler.



Motive - Trash Yayınlandı | Joker Diss
motive, motive trash, trash, diss joker, mob, tepki


Motive, Trash isimli parça yayınladı bugün. Şarkı da Joker'e büyük göndermeler var. Son dönemlerde süren diss olayına, Motive'de katılmış oldu. Joker'de Günah Keçisi adında bir parça yayınlayacağını açıklamıştı, belki de arkasından bir diss daha gelebilir.

Şarkının alt yapı müziğinde Dincy'nin imzası var. Mix MixedByG'e mastering ise Anıl Hünkar'a ait. Klibin yönetmenliğini Tepki üstlenmiş, görüntü yönetmeni ie Çağrı Bakış. MOB Entertainment etiketi ile yayınlandı.

 Bu diss olayları daha uzun sürecek gibi duruyor. Siz de bu konuyla ilgili düşüncelerinizi yorum olarak bizimle paylaşabilirsiniz. Şarkıyı buraya bırakıyorum.