27 Nisan 2019 Cumartesi

Amiral Bad Boyfriend Şarkı Sözleri

amiral, bad boyfriend şarkı sözleri


Trap müziğin ülkemizde ilk temsilcilerinden olan Amiral, Bad Boyfriend isimli bir şarkı yayınladı. Şarkıya Amiral youtube kanalı, spotify, itunes ve apple music üzerinden ulaşabilirsiniz. Şarkı toplamda 2 dakika 48 saniye uzunluğunda.


Şarkı sözleri: 

Kafayı yemek üzereyim
Saatlerce telefonda bana anlat derdini
Nasıl söyle kızım bir daha üzüleyim
Çünkü bir gün gelip yanına s....... boyfriendini

Kızım boyfriendini yerime koy bir kendini
İyice aştım kendimi nasıl böyle iyi mi ?
Peşimden koşuyor kızlar senin koştuğun gibi
Sana da değer verdim bir anlık boşluğum gibi

Gayet hızlı ama ailem kızgın bana
Gözler kırmızı ben çalışırken takılmaya
Dünya bana da dar gelir seni de bulmam zor değil
Burası gerçek dünya bana karşı oynadığın bir rol değil

Büyütüp elimle seni tuttum kaldırdım yerden
Bense değer verdim kimse seni s.......
Biraz örnek al benden çünkü yaşın çok erken
Yanıma geldin zorla oysa ben hiç istemezken

Bende her şey aynı sadece eskisinden daha da yaramazım
Bir (hayır hayır) inandın ve gelip bozdu aramızı
Tek istediğin buydu sanki şan, şöhret, para ve pul
Umut farklı artık var altında son model arabası

Kafama göreyim artık girmem sokarım inan ki bunalıma
Gururumu hiçe sayıp elimi koydum vicdanıma
Biraz benden öğrenseydin bari bunu
Neyse s...... olmamış vicdanına

Uzaklaşırsın belki benden
Kalbinde asla hiç kimsenin yeri yok
Yıkıldı sanki ben çıkarken merdivenler
Birileri beni deniyor

Ruhum atmosferi deliyor
Onlar onlar kimi deniyor
Her şey çok gerici geliyor
Birileri beni deniyor x4

Önceki Yazı
Sonraki Yazı

2 yorum :