10 Mayıs 2019 Cuma

Patron Hayvan Yayında | Türkçe Rap

Patron, hayvan, rap

Türkçe rapin en eski isimlerinden Patron, durmadan üretmeye devam ediyor ve türkçe rape kalite kattığına hiç şüphe yok. Patron Hayvan şarkısı yayında. Şarkıya Patron youtube kanalından ve spotify üzerinden ulaşabilirsiniz.

3 dakika 19 saniye olan şarkının sözleri ve vokali Patron'a aitken, alt yapı müziği Astral'a ait. Astral'i de ayriyetten tebrik etmek gerekiyor bu şarkı da. Bu şarkıyla bir kez daha anladık ki Patron bu sefer piyasaya sağlam döndü ve artık PMC güçlü bir oluşum.

O zaman uzatmadan şarkıya geçelim, sizde yorumlarınızı bizimle paylaşabilir, haberi paylaşarak da bize destek olabilirsiniz. İyi dinlemeler


Önceki Yazı
Sonraki Yazı

22 yorum :

  1. bunu not alayım güzelmiş bu 😊 teşekkürler sevgiler ....

    YanıtlaSil
  2. İnsana insanı anlat deseler bunları mı söyler acaba? bir kaç repper vardı müzik listemde, şimdi Patron da girdi o listeye :))

    YanıtlaSil
  3. Şimdi eski günler/yıllar olsa neden olmasın bir bakayım diyebilirdim ama inan Türkçe Rap'in varlığı bile çekemedi beni kendine öyle yorgun bir haller üzerimde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üzüldüm sizin adınıza ama her psikolojiye göre şarkı bulabileceğiniz bir türdür rap

      Sil
  4. Gerçekten bu müziklere çok yabancıyım ama bloğunuzu ziyaret ettikçe fikir ediniyoruz teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim elimden geldiğince tanıtmaya çalışıyorum kültürü :)

      Sil
  5. Benim küçük oğlana vereyim müjdeyi. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bu parça müjde eğer rapi seviyorsa :) ben teşekkür ederim yorumunuz için

      Sil
  6. Eğlenceliymiş, paylaşımınız sayesinde Hayvan'ı öğrendim, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Bu tarz müzikler bana hep çok yabancı:(

    YanıtlaSil
  8. Severek dinlediğim bazı rapçilere rastladım, güzel bir blog konsepti olmuş. Rap müzik zevkim istisnalar hariç protest rap olsada güzel paylaşımlar var profilinizde,takipteyim yazılarınızı bekliyor olacağım. Bende yeni blog sayfam ile aranızdayım, bana da beklerim. Destek ve yorumların için şimdiden teşekkürler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman sende hoşgeldin aramıza :) protest bende çok severim de şu ülke şartlarında kaliteli protest üreten çok nadir maalesef direkt cezaevine alıyorlar.. bizim gruptan çıkacak güzel bir protest bakalım çalışıyo arkadaşlar

      Sil
  9. Teşekkürler öneriniz için . Sizi takibe aldım bana da beklerim

    YanıtlaSil
  10. Merhaba.Sizi takip ettim , sizi de beklerim

    YanıtlaSil