25 Nisan 2019 Perşembe

Bedo - Gerek Mi Var Yayınlandı | Sözleriyle

bedo, gerek mi var, pmc, patron, türkçe rap, melankolik rap, rap, autotune


'Gerek mi var' parçası yaklaşık bir saat önce PMC youtube kanalı üzerinden paylaşıldı. Şarkıya spotify ve apple music üzerinden de ulaşabilirsiniz. 3 dakika 19 saniye uzunluğunda olan şarkı, melankolik bir havaya sahip.

Söz ve müzik Bedo'ya, aranje, düzenleme, mix ve mastering işlemleri Kupa-A'ya ait. Klip yönetmeni Barış Behram, yardımcı yönetmen ise Sinan Aydın. Dilerseniz uzatmadan şarkıya geçelim.

Şarkı hakkında ki düşüncelerinizi yorum bölümünden bizlerle ve diğer okuyucularımızla paylaşmayı unutmayın. Haberi paylaşarak şarkının ve bizim daha fazla insana ulaşmamıza yardımcı olabilirsiniz. İyi dinlemeler.


Şarkı sözleri:


Nakarat2x
Sevmene gerek mi var gücüm yok çok arsızım
Ölmeme gerek mi var baharda, günahsızım
Verse:
Sonunda ben aklımda sen
Yolumda yürürüm dönmiycem
Cebimde yok para ve pul ardımda sorunlar ölmiycek
Nedense çok canımdalar alevle birlikte sönmiycek
Yinede zor zamanla o
Kalbimi geri bana vermiycek
Yanında yok, yarında yok
Ellerin avcuna girmiycek
Beklenti boş seninle zor belki de aklına gelmiycen
Yanında ol canından ol bunu hiç asla görmiycek
Kafanda kur hep onda dur
Ardını asla dönmiycek
Nakarat2xBenimle gel yolum uzak
Gelirim aklımı görmezden
Ne deniyor ederi yok
Zor ki bu yoldan dönmezsem
Acısı çok tadı tuzak
Ölsem de yanına bir gömmezler
Benim ki boş uzun bir yol sevsen de hakkını vermezler
Elimde yok geriliyom
Bana mı kaldı bu yangınlar
Nasıl olur direniyom
Kalbim nefretim ağzımda
Ve diplere düşüyorum aldığın her nefes ardından ki kimse yok üşüyorum n'olursun ol farkında
Nakarat2x


Önceki Yazı
Sonraki Yazı

2 yorum :