15 Nisan 2019 Pazartesi

Dipnot | Underground Destek #3 | Mini Soru Cevap



Bazı işler vardır, neden bu kadar talep gördüğüne anlam veremezsiniz, bazı işler vardır, nasıl olur da keşfedilmez diye sormadan edemezsiniz. Bugün nasıl olur da keşfedilmez dediğimiz bir isim misafir edicez yazımızda. Namı-diğer Dipnot.

Öncelikle şarkısını dinler dinlemez kendisine ulaştım, yayınlamak için izin aldım ve çok ufak bir soru cevap yaptık kendisiyle. Kırmadığı için buradan tekrardan teşekkür ediyorum. Soruları da hemen sizinle paylaşmak istiyorum yazının başında, doğru tanıtmak adına.

1- Dipnot kimdir ?

1993, İstanbul/Beyoğlu doğumlu, fotoğrafçılık ve kameramanlık mezunu, fakat; 5 senedir özel eğitim öğretmenliği yapan, hiphop ile çocukluğundan beri haşır neşir, yaklaşık 13 senedir yazıp söyleyen, rap müzik ile bir şeyleri değiştirmek adına üretim yapan kimse :) ve bir kedi babası. :)

2- Peki rap müzikle bu kadar uzun süredir ilgilenmeni sağlayan şey nedir ? Senin için ne ifade ediyor ?

Dönem dönem değişiyor. Aslında 2013 sonrası yukarıda bahsettiğim gibi ''birşeyleri değiştirmek adına üretim yapmak'' benim şiarım oldu. Öyle de devam ediyor, edecek. Akabinde benim için ne ifade ettiği de belirginleşiyor.

3- Rap müziğe yoğun bir ilgi var, yeni başlayacak arkadaşlara bir şeyler söylemek ister misin ?

Rap müzikten ziyade herhangi bir sanat ile uğraşacak arkadaşlar kesinlikle okumalı. Ne için ürettiklerini kafalarında oturtmalılar. Elbet iyi bir dinleyici olmak, iyi bir okuyucu olmanın da önünü açacaktır.

Mini soru cevabımız bu kadardı arkadaşlar.

Rap kültürünün içinde, cidden kültürü aşağı seviyelere çeken çok insan var ve bu işi prestij kazanmak adına yaptıklarını düşünüyorum. Ama Dipnot'u dinlerken cidden kaliteli işler yaptığını, hissiyatı ya da düşünceyi size verebildiğini göreceksiniz.

Yıllarca dışlanmış ya da destek görmemiş bir sanat olan rap müzik, bugün yer altından çok değerli insanlar çıkartıyor. Bir ülke de sanat yoksa, çok büyük bir eksiklik vardır. Atatürk'ün o meşhur sözü gelmiştir aklınıza.

Bu yüzden bu işi underground olarak yapan insanlara destek vermemiz gerektiğini düşünüyorum. Bende elimden geldiğince sizinle tanıştırıyorum değerli arkadaşları. Aşağıya bir şarkı bırakıcam ordan dinleyebilir, youtube kanalına abone olabilir ve sizde destek verebilirsiniz arkadaşlar.

Bu arada çok kararsız kaldım hangi parçasını yayınlayayım diye, tavsiyem diğer şarkılarına da göz atmanızdır. Pişman olmazsınız.

İnstagram: Dipnot34





Önceki Yazı
Sonraki Yazı

4 yorum :