6 Nisan 2019 Cumartesi

Tepki'den Joker'e Tehtid !



Geçtiğimiz günlerde Joker'in yayınladığı Black Jack isimli parça tartışmaların başlangıcı olmuştu. Joker ardından Fark Etmez isimli bir battle parça daha yayınladı ve aynı gün Tepki Fark Eder isimli bir diss parçası yayınlamıştı.

2018'in son zamanlarında Vio olayıyla ikilinin arası yine gerilmiş, tartışmalar büyümüş, Joker özür dilemiş ve sonrasında rapi bırakmıştı. Bu olayın daha farklı olacağını düşünüyoum çünkü o zaman ortada ölen bir rapçi ve ona saygısızlık iddiası vardı.

Bu olaylar tekrar alevlendiğinde müzikle halledileceğini düşünüyordum ama görünen o ki öyle olmayacak. Joker geçmiş olaylardan çok fazla dolmuş ve tabir yerindeyse yaylım ateşine tutuyor. Tepki'nin de gösterdiği sert tavır sonrasında ortalık iyice karışacak gibi.

Tepki instagram üzerinden yaptığı açıklama da Joker'in akrabasının yedi ceddine küfrettiğini söyledi ve açık açık Joker'i tehtid etti.


Bu hikayenin ardından Joker resmi instagram adresi üzerinden şu açıklamalarda bulundu.

1-Beni sabah değil öğleden sonra 16:16’da aramışsın ve ilk ekran görüntüsünde belli olduğu üzere 1 dakika içinde 2 cevapsız çağrın var. Yani öyle Mete benim telefonlarımı defalarca arıyorum açamıyor korkuyor durumu söz konusu değil.
2-Bu çağrıları duymadığımdan dolayı doğal olarak aramana cevap veremedim. Ayrıca numaran bende kayıtlı değil.
3- Ardından yolladığın mesajlara 2. Ekran görüntüsündeki cevabı gönderdim.
4-Gelgelelim bu saate kadar sana verdiğim adresteydim. Yani 16:17’de yola çıkacağını söyleydiğin mesajın üzerinden 8 saat geçmesine rağmen Eskişehir’e gelemedin daha doğrusu geliyorum deyip gelmedin.
5-Durum böyleyken sosyal medya üzerinden, attığınız mesajlarla, ses kayıtlarıyla vs. beni tehdit etmeye ve hakaretlerinize devam ettiniz.
6-48 saati aşkın bir süredir sağdan soldan yolladığınız tehdit telefonları ve hakaret mesajlarına ses çıkarmamama rağmen, bunu sosyal medyada reklam malzemesi haline getirmeniz üzerine durumu instagram’dan öğrenen kuzenimin numaranı istediği doğrudur. Tehdit altındaki bir insanın yakınlarının da sakin kalması ne kadar beklenebilir, tartışılır.
7-Bu mevzuyu takip eden saatlerde sosyal medyada yayınladığın videolar yetmez gibi ekran görüntüsünü paylaştığım 48 saniyelik konuşmada da bana ağzına geleni söyledin ve yine sükunetimi muhafaza ederek seni aynı adreste beklemeye devam ettim.
8-Eksik ya da fazla doğru ya da yanlış tartışılır her zaman müziğimle savaşmayı, bana yanlış gelen ideolojilerin karşısında kafiyelerimle durmayı tercih ettim. Senin gibi her fırsatta hip hop olduğunu dile getiren birinden de olayı bu raddeye getirmek yerine aynı davranışı beklerdim.
9-Lakin görüyorum ki sen ekibindekileri harcamaktan çekinmeyen bi insansın. Zira konuyla hiç ilgisi olmayan birini bana karşı kullanarak günü kurtarmanın peşindesin.
10-Sizler için çok değil benim için çok uzun ve zor geçen 15 Kasım’dan bugüne kadarki sürede bana yaşattığın sosyal linç ve etkileriyle mücadele ettim. Bil ki bunu tekrar başaramayacaksın başaramayacaksınız. 0 telefonu eline her alıp mağdur edebiyatı yapmak için çeneni açtığında haklı olduğum gerçeği altında ezileceksin.
11-Bu açıklama dosta düşmana son açıklamadır. Bundan sonra anladınız anladınız anlamadınız siz bilirsiniz

Umarım kimsenin canı yanmadan, bu işi sanatla çözerler.


Önceki Yazı
Sonraki Yazı

2 yorum :

  1. rap müziğini de severim ama pek fazla dinlediğimi söyleyemem..😊 yeni siteniz hayırlı olsun🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki biraz daha ilginizi çekeriz, teşekkür ederim :)

      Sil