30 Nisan 2019 Salı

Türkçe Rap Tavsiye

objektif rap, türkçe rap, türkçe rap tavsiye

Objektif rap olarak daha çok underground arkadaşlara destek veriyoruz fakat rap müzikle ilgilenmeyen ya da pek sevmeyen insanlarda yazılarımızı okuyor.

Bunun için herkesin sevebileceği, dinleyebileceği bir liste oluşturma gereği duydum. İşte türkçe rap tavsiyelerimiz:

Not: Sıralama tamamen rastgeledir.

1. Muşta ft. Şehinşah - Islah 
(Avlu dizisinde çalmış bir parçadır. Zaten klipten anlayabilirsiniz.)


2.  Şanışer - Gel
(Sesi en güzel rapçilerden biridir. Rafet El Roman gibi isimlerle düetleri vardır.)



3. Patron & Ati242 - Mayday
(Anlamlı olmasına gerek yok, kulağa hoş gelsin diyorsanız dinleyebilirsiniz.)



4. Şehinşah - Yak Yak Yak
(Dikkatli dinlerseniz şarkının belirli bir kısmından sonra çok protest sözler vardır.)
''Aç karnı demez hiç aç halk,
 Devlet obezin teki ki sinmez iştahı,
 Kusura bakma hiç razısın hayvanlar gibi yaşamaya'' gibi.



5.  Aşıl - Nassı Yani
(Auto-tune sevmiyorsanız uğramayın derim.)



6. İstanbul Trip ft. Muşta & Şehinşah & Sva - Sıfır Sıkıntı
(Şimdi silivri soğuktur dedirtecek derece de sıkıntılı bir parçadır.)



7. Hidra - Cennetten Cehenneme 
(Flow dediğimiz şeyi çok iyi yapan bir isimdir. Sözler akar gider.)



8. Joker - Müptela
(Tamamen popüler kültürü hedef alan, değişik güzel bir parçadır.)




9.  Ceg - Kafamız Matiz
(Stüdyodan çok mahkemelere giden bir rapçidir. En son 9 mahkemesi vardı.)
(Aşırı küfür içerebilir genelde.)



10. Ahiyan - Tersine
(Değişik tarzıyla sevebileceğiniz bir rapçi.)



Her tarza değinmek istedim. Umarım size hitap eden bir parça bulabilirsiniz. Beğendiğiniz şarkıları yorum olarak belirtebilirsiniz.



Önceki Yazı
Sonraki Yazı

16 yorum :

  1. Ahiyanı sevdim. Bir de aklıma geldi, tavsiye niteliğinde...Her hafta "Çukurdaki haftanın rap parçaları" başlıklı yazı yazabilirsin. Daha popüler olur. Yada genel olarak dizilerdeki rap parçalarına değinebilirsin.

    YanıtlaSil
  2. Değişik bir tarz özellikle gençler arasında pek yaygın . Bende ahiyanı biraz daha kendime yakın buldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rap dinlemeyenler daha çok Ahiyan'a yöneldi galiba :)

      Sil
  3. Çok uzun zaman olmuş Rap dinlemeyeli :) En son Ceza dinlemiştim :) severim Rap müziklerini yeni çıkanlar olmuş sayende keşif etmiş oldum :) teşekkürler güzel şarkılardı emeğine sağlık sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güzel yorumunuz için, türkçe rap gelişiyor günden güne :)

      Sil
  4. vay türkçe raplarda bi ilerleme var gibi..videolarını koyduğun iyi olmuş,farklı bir dinleme sağlamış oluyo,elinize sağlık..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, umarım beğenmişsinizdir :)

      Sil
  5. Blogunuz rap hakkında faydalı olmuş :) ben daha çok melodiyi severim söz kısmını değil, yabancı olarak rap denir mi bilmiyorum tam gerçi, post malone-sunflower'ı severim. teşekkürler yazınız için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tanımadığım için yorum yapamıcam ama bir dinlicem :) melodi severseniz Şanışer tavsiye edebilirim

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Bende çok severim özellikle depresyon oteli gibi parçalarını :)

      Sil
  7. Deep,önermiş sizi.Takibe aldım.Aramıza hoş geldiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolsun bir an da ziyaretçilerim arttı :) hoşbuldum teşekkür ederim takip için

      Sil
  8. Türkçe rap tür pek bilinmeyen bir tür güzel bir çalışma yapmışsınız teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Ben teşekkür ederim yorumunuz için :)

    YanıtlaSil